Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Nä nu äre dax igen.
2012-06-20 kl. 13:13:15
Hälsa

Igår va vi duktiga och tog tag i gymet igen, det känns idag ! Men de är bra, imorn blir forsätta och tror vi ska satsa på 3 gånger nästa vecka :) Mina matvanor är på g. Va duktig och börja med mina smoothiefrukostar igen idag, ska ba köpa hem lite grövre bröd, blodsockret gillar inte vitt gott bröd :(
Annars så nu sitter jag och funderar på om jag ska cykla på min motionscykel eller om jag ska ge mig ut och gå/"springa"..
Svårt att bestämma mig, hatar att springa på ställen där folk ser mig. Saknar Gäsrsjöbäcksvägen i ersmark, lerväg och typ inga människor! 
... tror de får bli cykeln idag och se lite pokémon samtidigt nu när de va över 1 månad sen jag körde kondis. Så jävlar ska jag ba samla lite mod för våga mig ut och springa (läs jogga sakta) kanske nästa vecka. 

Måste införskaffa mig en ny tröja att träna i, den jag har nu är stor som ett tält och va toppen när jag inte ville se de där 9 kilona som fanns för 10 månader sen och behöver en ny sportbh med, den sitter inte runt om längre. Har tappat rätt många cm runt så, ba över magen tror jag jag tappat nästan 10 cm nu :) 

Kände de va längesen jag uppdatera alla intresserade om detta så ;) Haha vågen därimot pendlar mellan 55.5-55-9. Men liite till ska bort, sakta men säkert så. Så då vet ni om inte annat så vet jag iallafall.

XOXO inibell