Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Jag vill en sak men magen en annan.
2012-06-18 kl. 01:24:55
Livet i allmänhet.

Jag har ingen koll på dag eller tid eller något nu förtiden, denna vecka har vart hel knas och inget har stämt dagamässigt! Va till och me så snurrig att jag glömde de va söndag idag så jag missade min skypedate med Louii! :( Inte bra, tur hon är förstående :) 
Men imorgon är de måndag och då SKA rutiner tas tag i igen. Gym, mat och kondition here we go again! 
Idag har vi vart på jysk och ska nu pimpa badrummet lite, införskaffat nya handukar och imorgon ska jag fixa nytt duschdrapperi, ska även plantera om blommor och fortsätta med sommarstädningen.

Så lite snabbuppdatering sådär mitt inatten :)

Just ja, kan ba säga att nu sitter jag uppe mot min vilja och kvällsfikar för jag ansåg att jag inte behövde göra det före jag la mig men de visade sig ju visst att jag va hungrig -.- DUMMA MAGE. Så 40 min senare va de ba kliva upp.
Den här tiden ska man ju sova, solen börjar ju gå om om bara nån halvtimme!

XOXO inibell