Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Inte alltid som man tänkt sig.
2012-07-15 kl. 22:04:33
Livet i allmänhet.

Jaa allt blir ju inte som man tänkt sig riktigt så vi for då till åsele igår morse, strosade runt i typ 6 timmar (jag har träningsvärk i låren idag kommer va död imorn) planerade vad som skulle inhandlas idag och åkte sedan ut till stället där vi skulle sova. Då gick de lite tokigt eftersom de va så förbannat med knott och mygg och jag och nickepicke skulle sova i tält och de regnade emellanåt så fick magnus lite medlidande och tyckte den tortyren kunde vi inte utsättas för så han tyckte vi skulle köra hem till haga igen och sova där istället, så det gjorde vi.
Sen åkte vi tillbaka idag för vi hade ju inte hunnit handla igår! 4 timmar åsele sen åter till umeå! Haha mycket bilåkande men trevligt :D
Vart lite fattigare men inte mycke, köpte ett guns n' roses linne dock utan att pröva så måste sy av de, va hur långt som helst och tight på fel ställen men jobbar ju på bli lite mer slim så ! xD Förutom de skulle jag handla lite annat stuff men slut på storlekar, tråkigt för mig bra för kontot. Men införskaffade en jääätteburk sourcream onion krydda så nu kan jag äta mina popcorn utan dyrkryddan från sf :D
Nöjd med helgen är jag absolut.

XOXO inibell