Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

NordicRock och sommarlov (på riktigt)!
2012-07-11 kl. 21:54:54
Awesome shit!

Ojdå! Har visst gått några dagar nu sen sist!
Vad har jag då vart så upptagen med så jag inte hunnit uppdatera alla om mitt liv.. Jo!
  • Gymat på tenton city för första gången (gillas skarpt)
  • Fredags vart de Nordic Rock med niklas och hans kusin Patrik. Lite lamt med folk måste jag säga, mest fulla medelålders! Men trevligt iallafall. Summoned Tide var kung iallafall och de spelade ALD! Yeeey :D




    Grymmaste bandet på hela kvällen och tycker de borde fått plats på stora scenen!

  • Lördag-måndag, Burträsk hos niklas mamma.
  • Igår, hjälpt mor och far i deras lägenhet men lite olika stuff.
Idag har jag ba dött i soffan med Pokémon, DSen och lite annat segt. Fast fick med niklas ut på en prommis i en timme nyss så de känns nice! :)

Men annars så har jag ju sommarlov och då får man ta de lugnt. För ja jag har sommarlov, fick mitt besked förra veckan någon dag så har nu ersättning från augusti fram till december 2013 för att läsa in gymnasiet! SJUKT SKÖNT. Fast hinner inte klart på den tiden men tror de inte blir nå problem att förlänga tiden. MEN JA. Nu så vet jag vad jag ska göra de närmaste 1.5 året, PLUGGA. Inte nån praktik hit eller arbetsträning dit utan jag ska plugga, utan uppehåll (förutom sommarlov då) utan att göra de på "test" för känna vad jag klarar. Utan på riktigt! Sen om de blir helt på distans eller jag sätter mig bakom skolbänken på komvux efter jul återstår att se men först blire distans. Så jävla nice de är att veta vad man ska göra till hösten inte ba driva runt fram och tillbaka från månad till månad. Ba lite stuff att kolla upp med en studievägledare till hösten. Men känns TOPPEN! 

Såå lite uppdaterat vart de iallafall!

XOXO inibell