Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Ingen ordning på mitt liv.
2012-07-28 kl. 16:50:57
Livet i allmänhet.

Oj vilken vecka det har vart!
Möten, ansvar, oro, lycka, lättnad och sorg löser av varandra.
Största lyckan denna vecka är att en bit av mig finns inom nåbara gränser inte bara via skype!
Mitt louilodjur, må ha vart 10 månader sen vi sågs men väll i ersmark i tisdagsmorse så kändes de som de gått en dag sen sist. Så naturligt, avslappnat och rätt. Känner mig hel igen fast jag egentligen inte känt mig trasig.

Känslor åt höger och vänster, de sliter lite och börjar känna mig i stort behov av sömn, 1 dag eller 2. Men de får vänta, ska lägga mig och låta mig uppslukas av böckernas värld nu, en bra paus från verkligheten. 
Tisdag blir också en skön paus för då planeras de resa till Lycksele djurpark över dagen med Loui och en kladdkaka.

Sen ska jag visa ett litet miniprojekt som ingela hjälpt mig pussla ihop, materialet införskaffades ca 11 månader sedan men de fick ta from först nu i veckan! Men mer om de senare.

XOXO inibell