Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Anyway you want it, thats the way you need it!
2012-07-01 kl. 17:26:13
Awesome shit!

Nu har jag sommarlov på riktigt!
(Eller njaa, har nån sak till jag måste ta tag i framöver i värsta fall men försöker nu bestämma mig för de löser sig den kommande veckan.) 
Fast de va bara en parantes. Har ju fått besked om att jag kom in på kurserna jag sökt till hösten så nu sommarlov i 5-7 veckor :)

Vart en seg mys helg, igår ba film och Sims 3 spelande. Idag låång promis med mamma och fliza, glass på balkongen och ikväll bio, ROCK OF AGES ! TAGGAR SÅ HÄR MYCKET _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ och liite till!

I fredags lagade jag och ida lasange, den vart go nå så jävulst men vart fail med ostsåsen så snart blire göra om göra rätt. Nästa vecka planerar vi Åsele också så känns jävligt nice de med. Hoppas på bra väder bara.

Näe men allt känns bra och nu tänker jag njuta av mina sommarveckor! :D 
Och vet ni, Louiii kommer hem snart!! Några veckor kvar bara.

Jaa de vart lite allt möjligt i detta inlägg och för Lares skull klämmer jag in en allmänt passande (två år gammal) sommar bild :)



 
XOXO inibell