Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Jag gillar söndagar för då får man ta de chill.
2012-01-29 kl. 12:53:24
Livet i allmänhet.

Gårdagen vart trevlig, pizzorna på westside är bara för goda och namnet är bara för roligt! Jag vet inte vad de är men finner det otroligt kul. Men att jag ska ha så svårt för att lära mig att inte dricka de där sista glaset! Haha vart ingen utgång för min och niklas del, men inte gjorde de mig något. :)

Vad dagen idag ska spenderas med vet jag inte riktigt men något halvvettigt kanske man skulle göra..eller bara dega. Vi ser väll, är kanske inte världens piggaste om man säger så xD 
Så blir väll ba dega, spela lite wii, utforska flash och photoshop, äta lite choklad, se desperate housewives och ladda upp för en ny vecka men träning, sömnad och förhoppningvis lite stickning med mor en dag :)


XOXO inibell