Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

En vanlig måndag.
2012-01-30 kl. 15:03:43
Livet i allmänhet.

Då har man vart och storhandlat, passade på när fille hade bilen så ^^ 
Känner mig lite duktig eftersom jag köpte hem påläggs kyckling eller va man ska säga, så nu får jag i mig protin
till lunch, så de kommer dietisten bli glad av att höra när jag ska dit igen :)
Skulle ge mig på att pröva keso men vart slut på både ica och willys så får ta de nästa vecka.
Känner att jag börjar ha en plan runt frukost, lunch och middag nu som jag tror jag kan hålla. yeeeey!

Övrigt idag ska jag städa lite snabbt (den eviga disken), laga kyckling i citron och soya sås till middag, kolla om jag har tvätt-tid och ifall jag ha de så såklart tvätta! Min EGENTLIGA plan för idag va sy klart en av tröjorna jag börja sy om i fredags och börja klura på hur jag ska göra om den andra men de får jag väll ta imorgon :) 

Nej nu har jag inte tid att sitta här och dega! 

XOXO inibell