Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Då har träningen 2012 dragit igång på allvar!
2012-01-31 kl. 22:46:25
Hälsa

Eller allvar och allvar, har börjat gymma idag igen efter x-antal sjuka dagar/veckor. 
Imorgon tror jag ärligt min kropp kommer va lite halvdöd, men de är ju tanken me så! 

Har aldrig förstått mig på såna där trampmaskiner eller va de nu heter som de har på gymmen men idag när jag gymmat klart och ville köra kondis/förbränning så dissade tenton mig och varken löpband eller cykel va ledigt så gav mig på en sån och säger bara JÄVLAR! Så svettig tror jag aldrig jag blivit på ett gym, efter 10 minuter över 80 kalorier bort så va jag död. Men jävligt kul va de må jag säga och just att kalorierna förbrändes så fort om man jämför med när jag går/cyklar så äre lite utav en ny favorit. Nu blire utmana sig på längre och längre pass med högre och högre motstånd, började faktiskt på 4 av 12 så de tyckte jag va lite duktigt av mig :D 

Sen skulle jag få en härlig promenad hem från tenton haga (ca 5 km) MEN insåg att jag glömde täckbyxorna hemma och hade inga långkallingar heller så filip fick agera skjuts, tänkte inte frysa benen av mig precis.
Efter middagen åt  jag nästan en hel semla vilket jag ångrar lite, ska jag nå min målvikt innan 1 juni så får jag inte stoppa i mig sånt slisk! Men de är ju såå gott, haha jag är verkligen en gottegris :]

Taggar torsag iallafall och då ska hörlurarna med och telefonen va laddad med taggmusik så ska jag trampa skiten ut trampmaskinen! 

XOXO inibell