Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Vänta vänta vänta.
2012-02-16 kl. 17:26:32
Livet i allmänhet.

En riktigt seg dag idag men har trots det vart på gymmet, guldstjärna till mig ! :) 
Läste klart fjärde delen tidigare idag i House of night och inser att jag aldrig kommer kunna vänta på alla ska komma i pocket på svenska.. nyaste kom just när jag gjorde min beställning och nästa del kommer i slutet på maj, finns ytterligare en del på svenska men den är inte i pocket och då äre dyrt och blir fult i bokhyllan så kaanske måste låna dem på bibblan och läsa, såg också att de kommit typ spinoffs på serien där böckerna handlar om de olika läranas liv och en massa, tror de va 2 eller 3 som kommit hittills men bara på engelska. ÅÅÅÅHH. Hatar att vänta på svenska översättnigarna, de tar sån tid men går som inte så bra att läsa på engelska. 1 har inte läst en engelsk bok på typ 3 år. Har svårt att uppfatta detaljer och liknade, lyssna på engelska går bra men läsa är jag ingen höjdare på. Så för min egen skull så måste jag vänta. Fast ska börja öva mig på läsa engelska böcker, men inte med en serie som jag är helt fast i. Finns rätt mycke mer fantasy på engelska så skulle va smidigt att palla de !

Nuuu ska jag duscha för de orkade jag inte göra på gymet sen borde de inte va allt för långt kvar tills niklas kommer :) 

XOXO inibell