Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Denna vecka i sin enkelhet.
2012-02-09 kl. 15:39:28
Livet i allmänhet.

Det har vart 3 intensiva dagar men försöker hänga med. Vart på x antal möten och fixat hit och dit, har två papper kvar att fixa sen kan jag skicka in ansökan om att få plugga de närmsta två åren, kan bli längre tid med nu när de nya skolsystemet börjar gälla, inte säkert jag får räkna in typ.. 6 av kurserna jag läste på bf. Men har jag tur så, hoppas hoppas hoppas, annars äre en termin extra att läsa in innan jag har mitt slutbetyg.
Ska iallafall få testa på plugga på distans nu från i april så de känns riktigt nice! Sen jävlar ska de flyta på, de har jag bestämt :)

Förutom de så vart jag überglad igår för niklas har bestämt sig för börja va nyttigt och sluta köpa hem en massa dricka, chips och annat gott så då blir 100 gånger lättare för mig att hålla mig ifrån sånt när de inte finns en massa sånt hemma som lockar :) Måste ta seriösa tag i träningen med förbränning om jag ska nå 52 till 1 juni. 
Men jag vill så himla mycket så jag borde klara det! 

Igår när jag va på stan var de så gulliga på Bodyshop så min fria makeup rådgivning gällde till sista februari men fick boka tid den 2 mars, alltså några timmar före HOUSE OF METAL! De tyckte jag va sjukt nice, nog för sminkingen inte kommer hålla hela kvällen kan jag ju tänka mig men ändå kuligt att få en riktigt snygg sminkning inför det :) 
Sen hade jag läst lite fel på min ta tre betala för två och trodde att man inte fick handla smink för de men de fick man visst så då blev jag ännu gladare! Så då blire shimmercubes i svart,vitt,silver och blått, ett packet sminkbostar och kanske ett läppstift ifall de har någon färg jag inte ser tokig ut i! 

Allt sådär lagomt intressant som hänt mig i veckan, inte den blekaste om hur jag ska orka träna ikväll men de får lov att gå, ska typ lägga mig och sova en timme eller två nu innan dess tror jag.

XOXO inibell