Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Ba lite småstrunt
2012-02-05 kl. 22:12:18
Livet i allmänhet.

Söndag börjar lida mot sitt slut, jag hänger knappt me på att dagarna går. Känner mig lite som i en bubbla, trött som bara den men nu blire fullrulle i veckan så då ska man väll vakna till liv igen! 
Igår bestämde vi oss för flytta in på vardagsrums golvet tills de blir lite varmare ute för de är typ olidligt kallt att sova i sängen nu -.- Men de är riktigt mysigt faktiskt :)
Har kommit fram till att jag sover bäst när jag byter plats med jämna mellanrum! Räcker med byta sida på sängen varannan vecka men att sova i vardagsrummet på golvet är alltid extra skönt.
Ja jag vet att ni alla tycker de är jätteroligt att läsa om mina sömnvanor ;)

Övrigt så åt kycklingen vi åt till middag idag va seriöst de goaste jag ätit på 100 år, bara Santamarias Garlic marinad på påse men lyckades skiva kycklingen jättetunt och så vart den så där jätte safig, heeelt underbart.
Funderar så de kankar på ny design, har kommit fram till att inläggsrutorna och sidomenyerna är jag nöjd med, vill ha kvar döskallarna med men hade tänkt ändra de gul/begia till vitt/grått med då smälter döskallarna in för myckte.. hmm I-landsproblem tror jag de kallas. Men de som stör mig är att jag inte ens lite kan komma på hur jag vill ha bakgrund och header, eller jo jag vill ha allt mörkt igen, funderar på ta tillbaka llite av de första med vitt, svart, turkost och rosa. De va ändå lite smånice men vi ser väll ^^

Nee ska passa på att fånga de sista timmarna av helgen då :) 

XOXO inibell