Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Chillidilldipp
2012-02-27 kl. 11:15:39
Livet i allmänhet.

Vart som sagt en lugn helg, lördagkvällen vart trevlig ida, bv och niklas såg på paranormal activity medans jag satt väd bort från tvn och geekade med min ds och pokémon. Tummen upp för de !  Nice va de iallafall och kul att bv hade så tråkigt att han ville komma förbi med för den delen :) 
Igår så lämnade jag knappt fotöljen, fortsatte mitt pokémonspelande samt såg that 70's show hela dagen. Väldigt skön söndag med andra ord :)

Annars så bjuder denna dag på två möten på lassa, ska få träffa en ny dietis nu på diabetsmottagningen istället för vårdcentralens och det känns riktigt bra att få träffa en som jobbar så mycke med diabetes och inte "bara" en allmän dietis. Hoppas de kommer kännas bra, tycker alltid de är lite jobbigt att prata matvanor men kommer säkert gå toppen :)   

XOXO inibell