Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Sol på himlen, glad hela dagen :)
2012-02-12 kl. 12:45:15
Livet i allmänhet.

Måste ju göra som alla andra och komentera de underbara vädret! Ska tvinga niklas på en liten extra sväng när vi ska på ica senare idag :)
Helgen har vart chillidill, igår va vi och firade farmor mitt på dagen För hon fyllt 70 sen dega jag resten av dagen medans niklas geekade sig med minecraft, vi såg även Puss in boots och åt semlor. Filmen va väll sådär, inte dålig men inte kung heller. Idag blire storstäda lägenheten inför veckan, skriva matlista, handla, tvätta och sen roa sig på något sätt när allt annat är gjort! 

För övrigt har jag kommit på att jag skulle kunna leva på potatis de är så förbannat gott! Speciellt i ugn eller som hemmagjort mos :) MMMMM....potatis....



XOXO inibell