Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Så ge mig fredag nu!
2012-02-25 kl. 16:14:06
Livet i allmänhet.

Jag känner mig lite som jag är i en bubbla, ännu en lugn helg. Inget fel med de, vill egentligen på gymmet men känns lite för långt och tråkigt att fara själv. Men ska ta tag i helggymmandet framöver. Känns mest som allt ba rullar på och jag inte riktigt hänger med att dagarna går, men tydligen så gör de det. 
Ikväll kommer ida och möjligen bv på besök, sånt är trevligt. 

Gud vad jag längtar till fredag, älskar konserter ba försvinna in i musiken, kämpa för inte dö av trycket och inte bry sig om något annat än njuta av att få vara där och nu. Ska bli så jävla skönt, tror inte ens jag insett hur taggad jag är. Adept adept adept!


XOXO inibell