Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Nu ger jag upp denna fredag.
2012-02-03 kl. 23:20:32
Livet i allmänhet.

Just nu skulle jag typ.. nä inte döda men ni fattar hur jag menar för:
En marabou digestive 200 g chokladkaka.
Sour Cream Onion Chips och Fresh Island dipp.
Inbokad tattuerings tid.
Det är mitt läge denna fredagskväll.

Har suttit och klickat runt på en massa tattueringstudios och kollat galleri hela dagen typ men inte blir jag kokare för de! 
Kan verkligen inte ens bestämma mig lite för ett tema, de oroar mig en aning. Har vart inne på en massa idéer men allt blir ba kaos ändå. Att se vad andra gjort hjälper typ inte heller, bara på sättet att; de där vill jag inte ha. 
Jag blir tokig att de ska va så förbannat svårt. -.-

XOXO inibell