Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Nöjd helt enkelt.
2012-02-01 kl. 14:18:10
Hälsa

Enligt mina misstankar skulle axlarna va dödast idag men förvånad blev jag när jag insåg att de va bröstmusklerna som åkt på mest träningsvärk och mage xD Trotsade de och har nu på gått min halvtimme på bandet och kört lite magträning, försökte mig på yogan men gav upp alldeles för fort, ba acceptera yoga och pilates kräver way to much kroppskontroll så så va de med det.

Nu sitter jag och njuter av min dagliga smoothie, som jag egentligen brukar äta till frulle men imorse blev de tunnbröd med kyckling och ett glas mjölk istället. Ska om en stund göra potatismosen som vi ska äta till middag efter en snabb visit på pipes dirr niklas slutat, ida och hennes crew från vilhelmina skulle överta stället så tänkte passa på fara och häsla på de gänget så man får träffa lite nytt folk :) Men som sagt ba en snabbis där idag.

Ska även förbi på bokia och hämta ut mitt paket men 5 böcker! ÄNTLIGEN. Beställde ju för typ 10 dagar sen så resten av veckan kommer jag kliva in i en annan värld ( har för mig de är bokias slogan), lovade även niklas att handla madelmassa, grädde och bullar så han (kanske jag med) får semla ikväll igen, han köpte ju två igår men då åt jag ju upp ena + att jag alltid äter av hans gosaker så ska ge tillbaka i en massa semlor tänkte jag :) 

Så gott folk nu vet ni hur min dag ser ut! 

XOXO inibell