Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Mot ljusare tider.
2012-02-06 kl. 14:08:06
Livet i allmänhet.

Jag älskar att ljuset håller på komma tillbaka, de är så sjukt härligt och allt känns lite lättare helt enklet:)

Då var veckan igång och jag har gått en halv timme på bandet och kört lite mage och rygg. Vart lite less när jag kolla vågen idag så nu får jag inte fuska eller får inte, jag VILL inte fuska. De sitter i viljan jag vet att de är så, ska säga åt niklas att va stenhård med mig nu framöver också, gotta sig lite får jag göra på helgerna men veckan är noll tollerans om jag ska klara mitt mål. Jag vet ju att de är nu de svåra börjar måste ba bli lite tjurskallig.

Annars så ska jag laga storomgång med potatissoppa idag, gå en sväng på ica, skriva veckans matlisa, ta de lite chill och hålla mig ifrån allt småätande! Men före allt de en lunch smoothie och en tunnbrödmacka med kyckling :)

XOXO inibell