Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Mitt i veckan.
2012-02-15 kl. 11:53:50
Livet i allmänhet.

Det gick inge vidare för mig att sticka igår, var för svårt garn (sånt som delar sig hela tiden) och för mycke att hålla reda på i mönstret så mamma ska sticka klart mössan åt mig så får vi se om den passar. Ska typ satsa på lära mig virka sen tror jag, de är bara en sak att hålla reda på istället för två ^^ 

Idag är en såndär trött dag och planerna är en prommis med fliza som sov här inatt och diska undan de lilla som står i diskhon. Sen har jag inte riktigt bestämt mig, funderar på göra iordning i mitt syskåp och i syhörnan med lådor och liknade. Tänkt på de länge nu så kanske är dax, sen måste jag kolla sömmar på overlocken och hoppas på jag lyckas hitta den söm behövs för kunna korta av idas klänning :) 

Så lite sånt pyssel blire nog idag helt enkelt, börjar med en dusch nu först så kanske man känner sig lite piggare! 

XOXO inibell