Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Känns som en bra fredag :)
2012-02-17 kl. 10:05:49
Livet i allmänhet.

Då har man vart hos distriksköterskan i 3 minuter för att återkomma till läkaren klockan 3 idag. VÄRT nej. Men misstänkte att de skulle bli så. Är nämligen så att jag har en mycket charmig knöl på min högra tumme som suttit där och jävlats i typ ett halvår så nu äntligen bestämde jag mig för kolla upp den. Så då va jag hos sköterskan som sa att de där måste en läkare kolla på och han kommer troligen skicka dig till röntgen och de vidare till en handkirurg. Kanske skulle behöva nå antiflamatorisk me får seee helt enkelt. 

Så fram till tre funderar jag på om jag ska hinna en sväng på stan, min parfym är slut och upptäckte tidigare i veckan att den som jag tänkt köpa nu är på 20% rea under kicks klubbdagar så måste passa på. Sparar ändå en 100 på de ^^ Måste svänga in på carlings och testa nå sommar kläder också medans de finns kvar. De är rätt prakitskt att ha niklas där hela dagarna så håller han koll på lagret av sånt jag vill ha så jag  hinner in och pröva innan de tar slut! Tummen upp :)

Men börjar med en dusch och plocka till ögonbrynen (har inte gjort de på 6 veckor för tänkte va duktig och ge dem en chans att växa ut men nu står jag inte ut längre). 

Ha en bra fredag!

XOXO inibell