Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Känner taggen!
2012-02-13 kl. 12:27:55
Livet i allmänhet.

Vart nyss väldigt glad när jag såg shemat för house of metal, om de inte ändras så får vi se nocturnal rites, amon amarth och adept utan krock och stress mellan! Sjukt nice! Galet taggad! Speciellt på Adept då, va ju sämst ljud på trästock men detta kommer bli gudomligt ! :D Misstänker dock att jag kommer totalt krossas på AmonAmarth, inte bra att vara kort och liten på konserter.. hade en plan på att bygga ett par platåskor med jävligt tunga vikter i så jag blev lång och svår att rubba på men insåg att skorna skulle då stå kvar medans jag blev pressad framåt/bakåt och då skulle typ jag gå av någonstans... Så fick skippa den planen ^^ Får helt enkelt vara liten och ettrig så klarar jag mig så länge jag klarar mig, Adept är ändå viktigast för mig så får satsa senhårt där helt enkelt. :)

Förutom de så kan jag väll dela med mig av att vågen börja gå minus igen efter två plusveckor vilket känns bra, är inte nere på 58.3 än igen men inte så långt ifrån. Har ju ett litet mål med att jag ska väga närmare 57 till House of Metal och de är 18 dagar kvar så måste ligga i ordentligt nu och inte fuska. Klarar jag de så funderar jag starkt på belöna mig själv med färga håret mörkrött fast har inte bestämt mig om de än annars blire smälla hål i örat igen :) 

Dagen idag bjuder på gym med bror om någon timme, promenad hem efter de (vart lite lessen när de inte va så varmt idag men) och efter de vet jag inte. Niklas har feta såret på knogen på ena fingret som spricker och börjar mega blöda om han böjer på fingret så han kan inte gymma med oss idag för då blodar han ner hela tenton, lite tråkigt men samtidigt skönt för då kan jag och bror gymma nu på dagen istället för efter niklas slutat ikväll.

För övrigt så har min granne börjat spela gitarr och sjunga högt på dagarna så nu äre aldrig riktigt tyst här längre, fast de gör inte mig något, kul att höra någon som lever i denna trappuppgång ^^

XOXO inibell