Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

HJÄLP VAD KALLT DE ÄR.
2012-02-02 kl. 23:32:58
Livet i allmänhet.

Typ 21 minus, vem vill ha de? 
Loui klaga för någon vecka sen för de hade 3 PLUS kvällstid och typ 9 på dagarna och tyckte de  va kallt! 
Sen när är 9 plus kallt? Inte menat illa mot dig loui, du vet jag älskar dig! :) 
Haha nee men imorgon ska jag åka buss med niklas när han börja jobba, didrik har äntligen hittat mina pokemon figurer som vart på vift i lite över ett och ett halvt år så ska få tbk de imorgon då! Yeeey :D 
Men i denna kyla tänker jag accept defeat och ta bussen till stan och hem igen. 

Övrigt så när jag lyckas sluta med popcorn så äter jag semlor istället men nu har jag bestämt mig för den jag åt ikväll va den sista. Så här kan jag ju inte ha de, då kommer jag aldrig nå mitt mål och de vill jag ju inte för då får jag aldrig tattuera mig igen. Måste komma ihåg att tänka på de när jag står inför ett sånt sug, äta en massa onödigt onyttigt och skjuta upp tattueandet eller ba skita i ätande och få tattuera snart? 
Hur svårt ska de va att komma ihåg, jag vet ju vad jag vill EGENTLIGEN jag bara glömmer när jag bli sådär sugen.. 

Nu så kallar sängen! Soooova.

XOXO inibell