Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

De är 15.5 grader i mitt sovrum
2012-02-05 kl. 01:02:03
Livet i allmänhet.

och fukten som blir på insidan föstret när man sover med dörren stäng har frusit till is och inte tinat på hela dagen.. Så istället för påpeka kylan ute så då tänkte jag ba berätta hur varmt de är inne hos mig. 
Men nog om de.

Då vare gamla temat på nya bloggen ba för de är finare än de vita enligt mig :)
Ska därimot fundera på ny bakgrund och header ^^ 

Idag har jag gjort 0 vettiga saker. Sett alldeles för mycke Community, men de kung. Så nu är första säsongen slut.
Sa åt niklas att säga åt mig när jag läst en timme men två och en halv timme och 250 sidor senare är boken slut och just då kommer niklas på att säga åt mig, men kan förstå han, tappat också bort tiden när jag spelar xD... eller läser. Så nu har jag förbjudit mig själv att börja på nästa bok.. när de här fyra är utlästa så äre typ 6 månader mellan varje bok kommer ut i pocket i serien så får inte läsa för fort. Men de lär ju hända, kan lova alla är lästa inom två veckor! 

aa vart inte någon bio idag, för kallt för lämna lägeheten, eller iallafall för orka gå till/från stan -.-
Imorgon tänker jag nog inte göra någon nytta heller, känner att kommande vecka kommer kräva mycke så allt vettigt lämnar jag till dess, 4 mötet, en hel del viktiga saker att fixa, två kvällar gym och 70års firande av farmor nästa lördag, så a anser att jag får slappa denna helg :) 

XOXO inibell