Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Dagarna rusar förbi
2012-02-20 kl. 16:22:05
Livet i allmänhet.

Då har jag haft strömavbrott hela dagen för en plogis hade plogat in i elskåpet men för ca 15 minuter sen kom strömmen tillbaka. Skönt, jag började oroa mig för inte kunna laga middag och för all kyckling i frysen som inte vore så rolig att måsta slänga! Helt crazy vad beroende man är av el, känt mig helt vilsen hela dagen typ xD

Nu ska jag snart fara och gymma lite, träffa upp niklas där när han slutat med för den delen men jag tänkte tjuvstarta så jag kan köra ordentligt med kondis utan att bli stressad :) 
Vågen idag stod på 58.2 så nu är jag tillbaka på rätt bana men inser att det här kommer bli mycket tuffare än vad jag riktigt tänkt. 
Ikväll ska jag väll pyssla lite med symaskinen och se om jag hittar igen sömen som behövs för idas klänning. 

Helgen tog jag de då bara lugnt, riktigt skönt. Sov galet mycket gjorde jag med, inte heller helt fel.
A nämen så ser läget ut nu helt enkelt. 

XOXO inibell