Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Bort med allt vad kyla är och ge oss sommar.
2012-02-03 kl. 12:03:24
Livet i allmänhet.

Idag är en sån dag jag verkligen inte har lust att göra något vettigt, skulle egentligen ba villa krypa ner i sängen med en massa film/någon serie och sträck se. MEN då har jag ju ingen tv i sovrummet och datorn är så liten så de sket sig. Tänkte iallafall skjuta upp allt småplock till fem idag när de är dax att börja göra iordning middagen och då snabbstäda innan niklas kommer. Vart ingen bio idag, filmen vi tänkte se (J.Edgar) gick bara klockan sex och så då skulle vi inte hinna äta så kanske blir imorgon, den går visserligen bara sex då med men då har iallafall niklas inte jobbat så då ska man väll kunna timea in den :)

Vad vill jag då göra idag när jag inte vill göra någon som helst nytta?
Tror det blir lira lite Zelda, Sims och läsa några kapitel. Ska börja med en dusch eftersom jag faktiskt fast de tog emot som bara den gick en halvtimme på bandet och sen köre lite mage och rygg. 

De är min fredag de, ska ba njuta av denna helg för nästa vecka äre en massa möten och ärenden som ska göras.



Tänkte bju på en sådär lagomt gammal bild, några dagar före vi gick ut 9an närmare bestämt! 
Blir som lite nostalgisk av den och de är väldigt mycke sommar där :)

XOXO inibell