Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Snorigt less.
2012-12-17 kl. 21:53:38
Hälsa

Då tänkte jag gnälla lite.
Jag är sjuk. IGEN. Har inte kunnat träna ordentligt på hela oktober, november och december. Mitt 52 kg mål till nyår kan kyssa sig i arslet. Förkylding på förkyndling på förkyldning. Jag är less. Okej, det är inte så att jag inte kunnat träna på 3 månader men istället för 2 grr/veckan har det typ vart 1 gång/varanan vecka. eller något sånt. Har väll haft några bättre veckor men ni förstår principen. Håller tummarna för januari då! Får sasta på 52 till 1 juni 2013  eller nått. Att de sista kilona ska va så jävla svåra. Men ska inte va sådär nu. Har ju ändå lyckats ta mig ner från 64-65 till 55-55.5 (dagsläget) varit nere på 54.6 några stabila veckor där i oktober . Det är ändå inte dåligt jobbat av mig! Bara lite surt att det tagit 6-7 månader att tappa 1-1.5 kg när det tog 6 månader att tappa de 8-9 första -.- Hahah nää men ba bita ihop. Då satsade jag ju lite mer på träningen och hade inte en masas plugg att dela tiden med. Jag är glad att jag lyckats hålla vikten och inte gått upp, trots lite mindre träning än önskat och lite för mycket av allt de goda!
 
Okej ta inte det här nu som att jag tycker synd om mig själv eller är besatt av tanken på gå ner i vikt. Det är bara så irriterande att vara så nära slutmålet men sjukdomar hindrar en att verkligen ge 100% !
 
(jag har tidigare fått anonyma komentarer när jag skrivit liknaden inlägg, vem de nu än må vara så tycker jag att det vore de ju lite trevligare om man kunde stå för sina frågor eller låta bli att ställa dem)
 
XOXO inibell