Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Lite allt möjligt, sådär lagom ointressant.
2012-12-12 kl. 22:38:43
Livet i allmänhet.

Då ska vi se vad som hänt sen sist. Ehmm.. En massa plugg (fast egentligen inte, vet inte vart tiden tar vägen eller hur effektiv jag är egentligen). Nä men har klätt granen, vart på stan två gånger, shoppat julkappar till alla förutom älsklingen och mitt lodjur, spelat lite wii, ätit lite för mycket skräpmat, INTE gymmat men sett en massa vänner,  alltså serien har inte glott på mina vänner! 
 
Idag har jag dessutom sett Hobbit inte dålig kan jag lova :D Älskade hur skarpt allt va när man såg den med såndär super 3D. HATAR 3d egentligen men kan inte ens klaga lite på denna !

Nä men de där va ju inte så intressant. Tänkte ba visa att jag lever och inte dör under högar av plugg xD
 
(vet ni, snart är loui hemma igen :D :D :D )
 
XOXO inibell