Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Julefirande!
2012-12-25 kl. 11:38:56
Awesome shit!

Såå juleafton vart supermysig! Förra året bestämde jag och niklas att iår skulle vi fira ihop. Sagt och gjort. Vi firade ihop, här hemma på böleäng. Mor,far, syster och fliza kom hit såg på kalle anka, åt julbord, öppnade de paket jag hade under granen och när de for såg jag och niklas på vänner till han somnade :) Magnus och Ingela kom förbi en sväng mitt på dagen och julfikade lite, mycket trevligt! 

Idag blire upp till stugan för firande hos mamma och pappa, öppna deras julklappar, träffa lite släkt och äta ett till julbord. På torsad blire julfirande hos Magnus och Ingela och till helgen ska vi äta middag på Eurasia med Britta och Daniel m.fl. Så en massa julfirande med andra ord :)
 
Nu ska jag ta lite frukost, en snabbdusch och försöka få lite plugg gjort innan Niklas slutar och vi ska åka upp till stugan! 
 

Titta vad jag hitta i köket när jag klev upp. Då blir man lite extra glad på morgonen :)

 
Julklapp från Niklas! Hur awesomeig som helst!!
(Fick oxå en superfin silver kedja av han)
 
Jag älskar min pojke!
 
XOXO inibell