Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Brabrabra
2012-12-20 kl. 09:38:34
Livet i allmänhet.

Det här har ändå vart en väldigt bra vecka trots bristen på träning.
För det första så skickade jag iväg första uppgiften i Svenska 3 som jag fick ett C på (yeeey).
För det andra är alla julklappar färdigköpta och ska nu idag bara slå in de två sista.
För det tredje var jag, niklas och ida på våran "julmiddag" på Pipes igår, vi går alltså ut och äter tillsammans istället för hitta på några meningslösa julklappar. Mycket smart tycker jag! Tror vi ska göra det till en tradition, började förra året och iår fick vi även med oss Mattias :D
Mer brait är att Loui kommer hem imorgon, Niklas har fått jobb och det är julafton på måndag!
 
 
Niklas och Ida kastade lite pil! (dock bild från förra gången vi va där)
 
 
XOXO inibell