Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Awesome helg helt enkelt !
2012-12-02 kl. 13:53:11
Awesome shit!

Haft den mysigaste helgen på hela hösten tror jag! Efter att ha gjort slutprovet bestämde jag mig för att jag förtjänade en paus i två dagar (eller kanske tre, vi får se) vilket innebär att i fredags så satt jag i soffan och kollade på när nilkas spelade Zelda i x-antal timmar sen for vi en sväng på stan, inföskaffade en såndär fin adventstjärna till sovrummet som jag hade när jag var liten, åt vi den godaste kebabtallrik jag någonsin ätit på Charlies och hämtade min senaste beställning från Swedenrock som innehöll en massa fina saker men måste till posten och skicka tillbaka lite (har ingen aning om hur man gör sånt).
 
Igår satsade vi på utlitmat julemys, baka lussebullar, åt gröt, pynta klart och strecksåg Mysteriet på Greveholm som uppvärmning inför årets julkalender! :D

Idag har jag pratar med Loui en låååång stund och ikväll blir det adventsfika hos Ida. Julmyset fortsätter! :) 
 
XOXO inibell