Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

And dance out to the moon As we did in those golden days
2012-12-08 kl. 23:29:30
Livet i allmänhet.

Jag har varit tyst i över ett dygn nu, niklas for igårkväll vid åtta och sedan dess har jag inte gett ifrån mig ett ljud. Inte nynnat, pratat eller sjungit för mig själv, inget alls. Är det ens möjligt :O Ska satsa på inte yttra mig förän han kommer hem imorgon! 
 
Vad har jag då passat på göra medans älsklingen är borta?
Jo, pluggat, städat och ätit chiliconcarne. Jo tack, spännande helg må jag säga :)
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, lyssnar på min gamla Dåtids lista på spotify (kom på för ca 30 minuter sedan att jag kan lyssna på musik, bra jobbat ina) men vad mer...
Är alldeles för pigg för sova men för trött för plugga. Funderar på slå på att se lite Sex and the City och äta en skål popcorn och ba må.. Kan de låta som en plan? Joo jag tror det !
 
XOXO inibell