Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Tillbaka till vardagen.
2012-08-19 kl. 21:21:12
Livet i allmänhet.

Då börjar sommarlovet komma till sitt slut, imorgon börjar jag plugga igen. Denna gång på 50% fart, dvs dubbelt så snabbt som i våras! Ingen tid att spilla på dagarna med andra ord, nu äre på riktigt som gäller. Ämne nummer 1 blir religon 2 i 5 veckor sedan tar svenska 2 över i ca 10 sen har jag inte någon aning om vad jag ska anmäla mig till för fler kurser, tror jag måste börja se över det hela i veckan och boka tid hos en studievägledare! :)

Har vart en lite konstig sommar, inte dålig men inte känns som sommar riktig heller. Inga festivaler, ingen brasa på bölesholmarna, inge bad och har inte riktigt hunnit känna lugnet som brukar finnas där under sommaren. 
Men så blir ibland, känns jävligt skönt dock att de är dax att ta tag i rutiner igen och få någon ordning på vardagen.
Största utmaningen i höst blir klara kurserna + hålla igång med träningen samtidigt, har en tendens att tappa gymrutinerna när jag pluggar och det är ju inte hållbart! Är nära min slutmålsvikt och vill inte ge upp än, några kilon kvar bara. Så ja, önska mig lycka till och håll tummarna för mig, tack :)

XOXO inibell