Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Sockerdricka i handen!
2012-08-06 kl. 22:32:20
Livet i allmänhet.

Tiden ba rullar iväg! I helgen var jag och älsklingen uppe i stugan hos mor och far. Allmänt mysigt :)
Nu äre ny vecka och dax att ta tag i livet, rutiner måste återskapas, gym, mat och sömn framför allt! 
Just nu sitter jag med en såndär blodtrycks sak som blåser upp sig själv var 20de minut och så har tappar känseln i handen 3 gånger i timmen och ska göra det i 24 timmar, har av klarat snart 10 -.- Lär bli en låång natt xD
Annars så väntar en vecka med läkarbesök åter höger och vänster, mys med  loui på fredag och så ska mamma lära mig göra biffar!  Så lite snabbt ba, ska bli bättre på uppdatera så det blir mer intressant! Haha lovar. 
Men då vet ni att jag lever iallafall ;)

XOXO inibell