Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Lesslessless!
2012-08-22 kl. 22:34:00
Livet i allmänhet.

Lite allmänt less sådär just nu, på typ allt. Vill ba dra täcket över huvudet i några veckor och sova. Det jobbiga när jag blir så här less är att jag inte riktigt vet vad de beror på egentligen så det blir så svårt att göra något åt det! Kanske ska försöka göra som niklas säger;
går man runt och ler hela tiden så blir man tillslut glad! :)
Verkar funka för han är glad mest hela tiden så får väll ge det ett försök! 

Och de värsta av allt de är ju höstluften! Jag gillar den egentligen, klar och lite halvkylig MEN höst på g betyder sommar slut och de tycker jag inte är så kul -.- Kanske därför jag känner mig så bläää!


inte riktigt så mycke höst nu men snart! Ser gula blad på björkarna här utanför redan.

Nä men imorn ska jag fara och storshoppa, en ny data/kontorstol och en skrivare! Då kanske man blir gladare, hört shopping kan ge den effekten? xD Faast kanske inte gäller tråkiga saker som är "måsten".. Har ganska många dyra måsten att införskaffa just nu, tror de gör mig lite sur, kasnke lika bra och köpa allt så kan jag lägga pengar på roligare saker framöver och ba få de tråkiga bortgjort? 

hahaha jaa alltså skulle kunna babbla på om en massa saker som gör mig less nu men skonar er, fick iallafall tömma ur mig lite nu och lovar nästa inlägg blir lite mer positivt ! 
 

XOXO inibell