Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

En massa fynd och biotagg :D
2012-08-12 kl. 23:10:31
Livet i allmänhet.

Såg nyss Dark Knight och jävlar vad jag taggar nya filmen! Dock bestämde jag och älsklingen oss för kasta om veckoschemat lite så bion får vänta till torsdag, vart för svårt att klämma in gym, läkarbesök och bio imorn xD 
Men den som väntar på något gott eller vad man nu säger! Tagga torsdag iallafall!

Så tänkte jag att jag skulle visa mina underbara fynd jag gjorde idag på loppisen men har inte orkat fota så får väll bli en annan dag! Var iallfall en klänning, en mörkgrön skinnjacka, en o'boyburk i plåt, en lollipop burk (som jag ska ha till något men vet inte vad än, va ba så frän jag va tvungen köpa den), en karaff och VÄRLDENS finaste taklampa! Bilder på den, karaffen, skinnjacka och den fräna burken lovar jag inom en snar framtid! :D 

Lyckad dag iallafall och miris kompis sofia gav mig den fina komplimaningen GUD VAD SMAL DU BLIVIT! idag när vi sågs, typ de första hon sa och då vart jag lite glad i hjärtat :)

Haha då då vet ni ;D
 
XOXO inibell