Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Dåtid och framtid (iallafall en vecka)
2012-08-12 kl. 01:08:25
Livet i allmänhet.

Haha jävlar vad tiden går fort! Missar dagarna heelt xD
Men sammafatta har jag ju blivit bra på så kör på en sån igen då! 
De senaste dagarna har jag;
  • Med hjälp av mor min och finaste niklas planterat om alla blommor i lägenheten.
  • Gjort hamburgare från färs och jag hade INTE plast handskar på mig! Låter kanske som inget men för mig är det ett JÄTTE framsteg, jag rörde i rått kött! Goda som stryk vart de.
  • Vart med Loui och myst, pratat och ätit mjukglass!
  • Firat niklas morfar.
  • Rensat lite kläder och äntligen fått ta fram lite gamla favoriter som jag nu kan ha igen! 


Planer framöver då:

  • Imorn, loppis på nolia och en sväng på hm, passa på använda klubbkortet när de är 10%!
  • Måndag, biobesök! nananananana bätmän! (planerar att inte behöva legga denna gång)
  • Tisdag, LOOUI! Stan, kladdkaka, en massa sims och övernattning
  • Onsdag, mer siiims, mer kladdkaka och mer mys!
  • Torsdag, -----
  • Fredag till Söndag, -----
Och förutom allt de så ska gymkortet användas, allmänna hushållsysslor hinnas med, tänkte visa mitt "projekt" som jag nämde för någon vecka sedan, spela supermario galaxy och så funderar jag starkt på starta en bokblogg :D Vart tiden ska komma ifrån vet jag inte men känns bra att ha fullplanerat sista sommarlovsveckan!

XOXO inibell