Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Allt de där.
2012-08-30 kl. 23:56:49
Livet i allmänhet.

Alltså det här med bli duktigare på uppdatera har ju inte gått nå vidare meen xD 
Veckan har flytit på rätt bra, ba gymmat 1 gång så de är väll lite sämre + fika två gånger på stan men så är livet! Mitt mål va 55 kg imorn med tror ju inte riktigt de med tänke på vågen stod på 55.6 i måndags xD
Ba kämpa vidare! 
Plugget rullar på, har väll inte lagt ner riktigt så många timmar som jag borde men samtidigt ligger jag väldigt bra till tidsmässigt så känner att de känns okej :) 



Finaste mamma och sötaste syster.



För övrigt så var jag på stan med mor och syster idag och köpte tror de eller ej (!) en kavaj som jag faktiskt gillar riktigt mycket! :D Annars så shoppade mor och syster jeans och så tog vi oss en fika som sagt.
Inte dåligt att ha familjen i stan igen :) 

XOXO inibell