Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Det är seriöst plågsamt.
2012-04-20 kl. 21:42:01
Nördigt

Snart blir jag galen! 
Läste idag ut den sista boken som kommit ut hittills i pocket på svenska av serien house of night. Sen så igår vad jag och lånade en bok som hör till serien fast en side story elle rvad man ska säga den lästa jag då på engelska. 
Gick sådär först men sen så efter några sidor inga större problem. MEN de va inte som va de jag skulle säga egentligen utan de är nämligen VAD SKA JAG TA MIG TILL?! 

De finns ytterligare två som är översatta till svenska, dock kommer den första i pocket i slutet på maj och den andra i september. Men andra ord ALLDELES för länge kvar. Dock vill jag ju inte köpa de inbunda nu när jag har börjat med alla pocket (de är dyrt och ser inte bra ut i bokhyllan), önskar nu att jag läst dem på engelska för då finns de ytterligare 1 bok och nästa kommer i oktober! 

AHHHH. Ska jag låna och läsa dem som kommit ut bara för stilla min nyfikenhet eller ska jag chilla och vänta på pocket släppen? Detta plågar mig seriöst. Bara att vänta på svenska översättningarna tar ju typ 1 år sen + ett år för pocket... varför utsätter jag  mig för detta? ÅHÅHÅHÅHÅHÅHHHHHH. Kanske måste låna dem och läsa de ändå... 
Varför läste jag dem inte bara på engelska från början? de är 100 gånger bättre skriva dessutom. 

Men nu kan jag ju inte ba börja köpa dem på engelska istället, de blir ju helknas i bokhyllan sen..
eller kan jag..? Neeej den kan jag inte de är dubbelt så dyra på engelska dessutom ju -.-

XOXO inibell