Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Snö wtf?
2012-04-01 kl. 21:01:36
Livet i allmänhet.

Ännu en vecka börja ta slut. Vart en braig vecka helt klart! Inga möten, massa motion och födelsedagsfirande hela helgen :) Inget att klaga på! Eller jo, all förbannad snö som vräkt ner hela dagen. WTF?! 
Fast de är väll inte så förvånade, blir ju så varje år men man blir alltid lika less xD

Dock lite besviken på mig själv när de gäller att röra på mig i helgen, känt mig så galet sliten. Så vart 0 minuter på den fronten och de känns ju lite småjobbigt, inte för jag tryckt en massa utan snarare tvärtom eller nä inte tvärt om. Har ätit en massa gott men vart riktigt duktig på mängden! Bra jobbat av mig som kan äta hur mycke som helst utan att ens hinna reflektera över att alla popcorn är slut eller chokladkakan är nere på sista raden! Så på så sätt är jag nöjd men att inte rört något på mig känns kasst för extra gosaker kräver mer motion. Men vad ska man göra? 
Niklas tycker dessutom att jag vart varm i flera dagar nu men jag förnekar feber. (Dock kanske han inte har helt fel men vill inte kolla, skulle förklara varför jag känt mig så sliten) 

Meeen nya tag imorgon! 

XOXO inibell