Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Uppe sedan kvart i åtta inget vettigt gjort
2012-04-26 kl. 10:22:46
Livet i allmänhet.

Lustigt att fast jag klev upp före 8 så sitter jag nu med min frukost samma tid som alltid, inte gjort något mer än vanligt. Fortfarande oduschad, osnabbstädat och inte öppnat religonsboken än heller. 
Man kan ju tycka att de två första grejjerna ska va gjorda nu men neeej. Tiden försvinner alltid på morgonen!
I don't get it! 

Idag väntar första provet, en prommis med fliza och mamma, pizzamiddag med hela familjen och kvällsbesök från magnus, ingela och jag antar mattias med :) 

Känns som en fin dag trots de halvtaskiga vädret. Nu ska jag bara avsluta min yoghurt sen ta tag i dagens sysslor!

Just ja, kan meddela att vågen i tisdags stod på 56.3, väldigt nöjd!
Får ba se hur de ser ut efter denna vecka, ingen träning bara promenader eftersom jag envisas med småfeber och halsont -.- 

XOXO inibell