Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Taggar mystisdag
2012-04-09 kl. 23:54:25
Livet i allmänhet.

Idag hade jag ett långt och välbehövligt samtal med min älskade mor. Skulle ba ringa och fråga en sak men slutade med att jag fick tömma ur mig all min oro och alla funderingar och vi kom fram till en plan! 
Det känns väldigt skönt, ännu bättre är att vi imorgon eftermiddag ska ta en mor&dotter sväng på stan. Håller tummarna för bra stanväder! 
Men före mor kommer så ska jag göra ytterligare en toppenmysig sak, nämligen prata med loui en stund!
Tokigt hur fort tiden går, tror de är typ 7 veckor sen vi skypa senast! Inte ok.. faast å andra sidan så med tanke på hur fort tiden går så är flickan snart hemma igen och de är ju inte helt fel :) Längtar iallafall! 

Idag har de väll inte hänt nå intressant, lämnade lägenheten för första gånen sen i fredagskväll när vi kom hem efter bion för att gå och handla. Lite lustigt när jag tänker på att jag vart utan frisk luft i nästan 72 timmar.. Tokigt de kan bli! 

Näääe men nu ska jag sluta babbla på, ville ba berätta att jag kommer ha en awesome dag imorgon :)

XOXO inibell