Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Så så äre.
2012-04-16 kl. 11:04:39
Livet i allmänhet.

En vecka kvar nu till infomöte och kursstart. Känns helknas att jag om en vecka har en sysselsättning som faktiskt leder någonstans och inte bara praktik på något ställe "bara för att" göra något på dagarna :)
Kommer bli toppen!

Dagens vägning vart en besvikelse, 56.8. Så ja de är lägsta siffran hittills men de är två veckor sen 56.9 så 1 hg på två veckor kändes väll inte sådär jätte toppen. Men men! Ba va ännu hårdare med småätandet och träningen (förra veckan hade jag 3 vilodagar och inget gym så ska väll inte klaga egentligen) så hoppas jag på lite bättre resultat om en vecka! Om jag ska nå delmålet nu så krävs de 4 hg i veckan de kommande två så vi får väll se helt enkelt. 

Annars så bjuder den kommande veckan på mitt sista hittills inbokade möte fram till september! Så jävla skönt! 
Helt galet att efter onsdag står de inget möte på flera månader, ja de lär bli något till innan sommaren säkert men ändå. Efter onsdag är det tomt! Har ju inte hänt på typ 8-9 månader :) 

Idag ska jag en sväng på stan och fixa lite grejjer och onsdag eftermiddag kommer mamma hit, det är väll allt planerat denna vecka. Ska ha som mål att ta mig upp innan 10 varje dag nu som start på nästa vecka och sen ska jag väll sätta mig och kolla lite i religonsboken senare i veckan.

Aa tror de va allt för nu! 

XOXO inibell