Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

påååsk
2012-04-08 kl. 21:51:52
Livet i allmänhet.

Oj såg nu att jag inte bloggat på några dagar. Hoppas ni inte oroat ihjäl er ;)
Nä men snabbsummera kan jag väll göra, i fredags lallade vi runt hela dagen. Va till niklas farmor och farfar och fikade, åkten en sväng på icamaxi med magnus och ingela, åt sedan middag med dem innan jag och niklas gick och såg American Pie Reunion, den va awesome! Samma klass som de första 3 filmerna innan de vart B. Värd att se! 
Lördag och idag har spenderats i soffan mestadels, inte gjort så mycket speciellt sett en massa serie som vanligt, just nu äre The middle som går för fulla muggar. Riktigt skön serie och de är faktiskt min mor som introducerade mig till den så måste tacka henne för det :)  

En vecka av en massa kaos i huvudet har jag bestämt mig för slutar ikväll. Inge mer tänk på försäkringskassans beslut eller hur de kommer gå att plugga. Det löser sig, kan inte tänka på något annat sätt än. MEEEEEN
jag vill veta nu, nu, nu, nu,nu! alltså om bestlutet för hösten. BHAAAAAAAAAAAAA.
Plugget kommer gå topppen! Längtar efter att få en sysselsättning igen och plugga är  ju något jag faktiskt gillar egetligen! Ba skolmiljön som sög men lära sig en massa saker är ju toppen kul !
SÅÅÅÅ jag kommer döda någon om jag inte får plugga till hösten.
Okej nu. NU ska jag sluta fundera på det.

XOXO inibell