Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Lite för bra för va sant.
2012-04-29 kl. 16:13:26
Hälsa

Jag vet att jag sa jag skulle fixa en riktig bild på håret men igår glömde jag och idag lånade jag niklas vax och det ser nu ut som jag har en hel smörbytta i håret så skiter i det :) Ni får en imorgon när jag gjort mig fin! 

Annars så kan jag meddela att igår stog vågen på 56,0 och imorse på 55.8!!! Så målet är nått, 56 till valborg, check! :D Kan också få säga att den stod på 56.6 förra söndagen så 8 hg denna vecka. JÄVLIGT NÖJD.

Så med ny färg i håret som jag bara älskar, lägsta siffran på vågen på över 2 år så måste jag ju erkänna att självförtroendet är på väg mot toppen! :) Ska bara klippa till frisyeren den 4 juni så kommer jag stråla som aldrig förr! 

XOXO inibell