Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Känns bra, känns bra!
2012-04-02 kl. 11:02:24
Livet i allmänhet.

Då ska man hinna sätta sig på cykeln och trampa en timme och sen ta sig en dusch innan möte klockan ett. 
Efter det så blire handla, städa, laga middag och klockan sex är det informationsmöte angående lägenheternas skick och förbättringsbehov. Tänkte de kunde va bra att gå på så man får veta lite vad bostaden tänkt sig med dessa lägenheter i framtiden! 
Annars ser veckan rätt tom ut, gym och tvätt är de som vanligt på schemat. Sen tänkte väll jag och niklas fara på bio på torsdag och se american pie reuinon. Så så är det med det :)

Sist men inte minst så kan jag ba säga att jag blev aningen så jätte glad när vågen stod på 56.9 imorse!
Flyttade till och med runt vågen och vägde mig 5 gånger för trodde inte de va sant men tydligen så va de det. 
Alltså 8 hg på en vecka!! Helt galet, lönar sig verkligen att cykla 60 min istället för 30-40! 

XOXO inibell