Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Kakor och funderingar
2012-04-22 kl. 22:09:19
Livet i allmänhet.

Då börjar helgen lida mot sitt slut, har vart rätt produktiv idag! 
Bakat, cyklat, städat mitt skrivbord och dammsugat mina symaskiner. Inte dåligt för va en söndag :) 
Kan även meddela att jag bokat flygbiljett till stockholm för besök hos amanda och karl den första helgen i juni. Lyxade till det med flyg istället för alla de där hemska timmarna på tåget :) 
Längtar!


Mumsigaste kakorna !


Sen så tror jag att jag är dönervös för börja plugga imorgon, har intro klockan 10 på I20. Taggad men nervös! 
Insett att jag måste in på Viva och snacka med någon om hur jag ska göra med anmälning till plugg i höst, de måste va insickat innan 15 maj och tvivlar på försäkringskassan kommer ge mig svar innan dess.
Lär väll bli söka sen tacka nej ifall jag nu inte skulle få ja från FK till hösten! 
Måste typ boka tid med en studievägledare så snabbt som möjligt, har nämligen ingen aning om hur det vart med mina gamla betyg och kurser nu när systemet ändras, sen fattar jag inte heller hur jag ska göra för få ihop rätt poäng per termin osv. Om jag typ ska läsa flera kurser samtidigt eller om de räcker med en i månaden och om jag typ kan blanda hastigheter! Får ta tag i det imorgon efter introt :)


Imorgon börjar det !

XOXO inibell