Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

ilandsproblem och allmän tagg!
2012-04-19 kl. 23:20:28
Livet i allmänhet.

Okej så mitt liv ba springer iväg eller jaa, mina dagar iallafall! 
Igår hade jag en toppen eftermiddag med min fina mamma, hon räddade mig från ångesten med idas klänning och trollade lite med att sy för hand så nu är den helt färdig och jag kan känna lugnet. Seger! 
Ida blev nöjd med så de va ju riktigt skönt. 

Annars så gymmat och cyklat, kämpar på! Lite orolig för feber men kollar imorgon, kan va för jag inte lyckats hålla blodsockret jämt idag utan svajjat en massa så hoppas på det, ska sköta mig bättre imorgon och inte ligga och gränsa till låg en massa :) 

Kan inte fatta att jag börjar plugga snart!! Några dagar kvar bara.. känns overkligt. 

Snart helg och då ska jag baka lite för min sötaste niklas fyller ju år nästa vecka så då vill jag ge han en massa kakor så han kan bli tjock :] hihi

Jag vet att jag sa jag skulle börja använda kameran igen (förlåt amanda!) men ärligt blir jag så förbannad på snön som hela tiden ska vräka ner så glömmer ta fram den när solen tittar fram meeen jag ska! Ha lite tåla mod bara så kommer den fram snart :)

Övrigt så har jag grymma ilandsproblem, nämligen mitt hår! haha de va lite längesen nu jag skrev om det nu.
Kan  nämligen inte bestämma mig för om jag ska bli blond igen eller koppar (orange)! 
Klipper mig i juni och ska ba klippa ihop allt och sen börja spara ut lite längder men färgen gör mig galen! 
Några åsikter?

XOXO inibell