Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

fdihjgadåp
2012-04-04 kl. 21:00:02
Livet i allmänhet.

liite så känns det just nu. 
Förstår inte riktigt något när de gäller distanskursen. Mejlade idag och sa att de blivit fel studietakt och då fick jag som svar att jag skulle säga ett nytt slutdatum så skulle de ändra på det. MEN VAA? 
Bestämmer jag själv ett slut datum? Verkar så.

Så nu velar jag som bara den 50% eller 25% fart? 
Om jag väljer 25% så som jag kan förstå så kan jag boka in slutprovet efter 60% av studietiden gått och 50% av uppgifterna är rättade. Så antar att de betyder att jag kan plugga snabbare om jag vill. Och de vore ju rätt bra egentligen. Då har jag tid på mig ifall de behövs men kan ändå göra klart kursen typ 2-3 veckor tidigare ifall allt bra flyter på. Så egentligen borde jag nog låta sista juni stå kvar som slutdatum och ta tid på mig att förstå hur allt fungerar inför hösten och dra upp tempot då... Men samtidigt så 10 veckor för 1 kurs känns så lite. 
HJÄÄÄLP!

Återkommer imorgon när jag grubblat klart. 

XOXO inibell