Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

dag 3
2012-04-25 kl. 16:28:56
Plugg

Då är man inne på tredje dagen när de gäller plugg. Fungerar bra hittills! Dock lite svårt att uppfatta hur länge jag ska lägga ner på varje kapitel. Enligt studieguiden så ska jag typ sätta mig med första provet nu, klarade alla testa dig själv utan problem och tror jag har kollen på badbollen på det sista jag läst idag!

Lite klurigt sånt här, har 70 sidor på ca 3 veckor. 3 olika kapitel, läst klart och känner att jag har koll på de två första nu och då står det att jag ska göra prov 1. Men får bestultsångest eftersom de känns så tidigt eller vad man ska säga, samtidigt som detta bara va grunderna och inte så svåra kapitel. Medan nästa del är på 35 sidor och behöver nog mer tid till det. Alla delar ska vara klara den 14 maj, dvs två prov och ett uppdrag (uppdrag är prov med längre svar och chansen att visa på mer kunskap än delproven)

Tror jag bestämmer mig för repetera mer idag sedan sätta mig med prov 1 imorgon :)
Wish me luck! 

XOXO inibell