Upp i luften över stan!

 
Mot storstaden och min bästaste bästis!
 
 
 
XOXO inibell
 

Då var de bestämt.
2012-04-05 kl. 16:56:25
Livet i allmänhet.

Då har jag bestämt mig för 25% fart. Känns mest logiskt och som sagt när jag läser igenom all info så är det rätt mycket att ta in och få ordning på så blir en bra start :) 
Dock är jag halv rädd för börja plugga, känns som tänk om jag inte klarar det här? 
Jag vet jag jag kommer klara de men tänk om de inte går, känns som jag avbrutit så mycket saker så det är en tanke som allitd ligger där och gnager. Meeeen ba skaka bort det och tänka jag kommer klara det! 
Dock leder det här till att jag nu oroar mig för bestlutet angående om jag får plugga till hösten eller inte. Tänk om jag blir nekad, vad händer med mig då? 
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. så känns de just nu men sånt, sjukt stressande. Men ba försöka tänka bort de och vänta och se, kan ju inte göra mer än vad jag gjort nu så upp till försäkringskassan helt enkelt. 

Men ja, kul att få börja plugga igen om 18 dagar! Önska mig lycka till :) 
Och lovar lite mer glada inlägg framöver nu och bilder... jag måste börja använda kameran igen xD

XOXO inibell